HABLEMOS DE DINERO

Your El Paso Hispanic Chamber of Commerce is proud to announce the success of the 2019 collaboration with Wells Fargo Bank, with the one year training program entitled “Hablemos de Dinero 3.0 Business Development Program with Wells Fargo Bank & the El Paso Hispanic Chamber of Commerce.” 

La Cámara de Comercio Hispana de El Paso se enorgullece en anunciar el éxito de la colaboración de 2019 con Wells Fargo Bank, con el programa de capacitación de un año titulado “Programa de Desarrollo de Negocios Hablemos de Dinero 3.0 con Wells Fargo Bank y la Cámara de Comercio Hispana de El Paso. ”

 

We are so grateful for our partnership during the last six years!

Hello 2019!

¡Estamos muy agradecidos por nuestra asociación durante los últimos seis años! Hola 2019! 

 

The primary focus of this program is to promote entrepreneurship, economic development, and financial literacy.

 

The training courses focused on identifying entrepreneurs and assisting them to start, manage and grow their business, by utilizing the many outstanding products of Wells Fargo Bank, and the business development services of the El Paso Hispanic Chamber of Commerce. 

The Hablemos de Dinero 3.0 program provided monthly training sessions where students learned the basic skills needed to take your business to the next level. Your business’ success depends on making the most of your time, money and resources. 

The El Paso Hispanic Chamber of Commerce Business Development Specialists provided technical assistance and helped facilitate partnerships among interested parties after the sessions.
 

 

This program is conducted in English with Spanish translation available. 

For more information about the “Hablemos de Dinero 3.0 Business Development Program with Wells Fargo & the El Paso Hispanic Chamber of Commerce”, please contact your El Paso Hispanic Chamber of Commerce at 915.566.4066!

 

El objetivo principal de este programa es promover el espíritu empresarial, el desarrollo económico y la educación financiera.

Los cursos de capacitación se enfocaron en identificar a los empresarios y ayudarlos a iniciar, administrar y hacer crecer su negocio, utilizando los muchos productos destacados de Wells Fargo Bank y los servicios de desarrollo empresarial de la Cámara de Comercio Hispana de El Paso.

El programa Hablemos de Dinero 3.0 brindó sesiones de capacitación mensuales en las que los estudiantes aprendieron las habilidades básicas necesarias para llevar su negocio al siguiente nivel. El éxito de su negocio depende de aprovechar al máximo su tiempo, dinero y recursos.

Los especialistas en desarrollo comercial de la Cámara de Comercio Hispana de El Paso brindaron asistencia técnica y ayudaron a facilitar las asociaciones entre las partes interesadas después de las sesiones.

Este programa se lleva a cabo en inglés con traducción al español disponible. Para obtener más información sobre el "Programa de Desarrollo de Negocios Hablemos de Dinero 3.0 con Wells Fargo y la Cámara de Comercio Hispana de El Paso", comuníquese con la Cámara de Comercio Hispana de El Paso al 915.566.4066.